Dunia

Posted by Unknown On Sunday, April 03, 2011 0 comments

salam

sekarang ni tgh kecoh dgn macam-macam hal...bencana di Jepun, pemberontakan di Libya, kes liwat, pembongkaran video lucah, harga barang naik..ape lagi? takut ade lagi yg aku tak mention

latest, 7 staf PBB mati sebab pejabat di Mazar-i-sharif kena serang oleh rakyat afghanistan... xpuas hati sebab pastor terry jones di florida bakar al-quran dgn 50 konco-konco dia...persoalannya,perlu ke serang2 ni? sampai ade yg mati TERbunuh...ISLAM xpernah ajar keganasan macam ni...kalau nak sgt tunjuk rasa xpuass hati pun, buat je la demo secara aman...xpun doa je pintu hati sape2 yg bakar al-quran tu terbuka,dapat hidayah dari Allah

kes liwat & video lucah ni pun xtau la bila nak habis...aku berani jamin ramai di laur sana yg dah fed-up dgn kes2 macam ni...come on la, rakyat dah pandai sekarang ni...celik IT belaka...bukannya utusan malaysia & berita harian je kami baca...tapi aku xtau la ape yang orang2 saluran 1 baca...ade sape2 yang tau x? haha

last thing aku nak bagitau, 6 April 2011 bersamaan hari rabu, aku ade MUET speaking test..ade perasaan cuak di dada...xde la byk sgt, tp bkn sikit la..haha...xpaham? buat2 paham sudah

ok,setakat ni je...salam

p/s: doa la aku xgugup time MUET nanti..xnk la repeat MUET   

0 comments:

Post a Comment